Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Tag: Χρώματα του Ουράνιου τόξου

Κορίτσια μουυυυ!! Μου λείψατε τόόόόσο πολύ! Έτρεχα 2 βδομάδες τώρα για τις εξετάσεις, αλλά finally, τα σχολεία έκλεισαν (γεααα). Συγγνώμη που δεν έγραφα, αλλά με το ζόρι κοιμόμουν κάθε μέρα.
Στο σημερινό άρθρο, θα σας δείξω από ένα προϊόν για κάθε χρώμα του Ουράνιου τόξου.

~Ας αρχίσουμε με το μωβ! Αγαπημένο μωβ προϊόν είναι η μάσκαρα X-TRAORDINAIRE της Seventeen. To χρώμα είναι υπέροχο και του βουρτσάκι κάνει τις βλεφαρίδες τεράστιες!

~Πάμε στο πράσινο. And the winner is.... Johnson's baby no more tangles, spray για εύκολο χτένισμα. Είναι υπέροχο για μαλλιά που δημιουργούν πολύ εύκολα κόμπους. Εγώ ψεκάζω τα μαλλιά μου με αυτό συνήθως τα πρωινά και μετά από το μπάνιο. Το συνιστώ και για μετά την θάλασσα, που τα μαλλιά γίνονται λιγάκι σαν άχυρο. 


~ Για το αγαπημένο σε όλες μας ροζ, έχω λατρέψει ένα καινούριο κραγιόν από τα Flormar. Είναι κάπως κοραλλί, και είναι πολύ έντονο για αυτό φροντίζω να βάζω λίγο. Είναι από την σειρά Preety cream and glaze το νούμερο 328.

~ Πάμε στο μπλε και συγκεκριμένα ηλεκτρίκ! Αυτό το μολυβάκι από τα Η&Μ που αν και είναι λίγο σκληρό, το χρώμα είναι υπέροχο!

~ Στο κίτρινο, αγαπημένο προϊόν είναι η STAYS no matter what  24 hours volume mascara, για την οποία σας έχω πρήξει λίγο. Είναι πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΗ! Την έβαλα όταν πήγα στη θάλασσα ( ναι ναι είμαι από τα γνωστά ψώνια που πάνε βαμμένες στην παράλια ναι έλεος ναι το ξέρω....) και δεν έφυγε ούτε λίγο! Απλά έρωτας! 


~ Φιλαράκι του μπλέ, το γαλάζιο. Αγαπημένο γαλάζιο προϊόν είναι η Essence stay all day long lasting eyeshadow της essence,  στη απόχρωση 07. Είναι κάπως μεταλλικό το χρώμα και λειτουργεί τέλεια ως βάση για άλλες σκιές
(ευχαριστώ πολύ το blog http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr για την φωτογραφία, διότι η φωτογραφική μου αποφάσισε να μου κάνει κολπάκια)



~ Τελευταίο έμεινε το πορτοκαλί, και έχω κολλήσει με ένα ρούζ της essence στην απόχρωση 30 secret it girl. Είναι ο,τι πρέπει για το καλοκαίρι!


Αυτά για σήμερα! Περιμένω τις ιδέες σας για νέα άρθρα. Αν κάνετε και εσείς αυτό το Tag, στείλτε μου το link από το άρθρο σας σε σχόλιο.

Φιλάκια
Εύα

9 σχόλια:

Alexandra Tahoula είπε...

Τέλεια! Θα το κάνω και θα σου στείλω το link εδω στα σχόλεια

Evaki_11 είπε...

Ωραία, ανυπομονώ να το δώ!

Noula Ts είπε...

Ωραίο review!!!!
Αν θες δες και το δικο μου Blog. Έγινα μέλος σου . http://rixnontas1matiaparea.blogspot.gr

Evaki_11 είπε...

Το ειδα, ειναι τελειο πολυ ενδιαφεροντα και καλογραμμενα αρθρα!! :)

Ανώνυμος είπε...

plzz kane ena ar8ro gia na mas peis ti na baloume se xoroesperidaaa plzzzzzzzzzzzzzz

Evaki_11 είπε...

οκ, θα προσπαθησω!

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω οτι πρεπει να φτιαξεις αρθρο για το τι να βαλουμε στις καλοκαιρινες μας εξορμησεις!!!Πολλα φιλια και τελειο αρθρο!

Ανώνυμος είπε...

να σου πω,ξέρεις τι θα ήταν τέλειο για άρθρο?Να γράψεις περίεργα tips ομορφιάς!Πάντα ήθελα να μάθω όσα πιο πολλά μπορώ...anyway,keep bloging! =)

Evaki_11 είπε...

<3