Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

Φτιάξτε μόνες σας σκιά χρησιμοποιώντας άλλες σκιές ;)

Γεια σας κορίτσια!
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ιδέες σας για τα επόμενα μου άρθρα. Θα προσπαθήσω να τις υλοποιήσω. Το μόνο πρόβλημα που έχω, είναι ότι δεν μπορώ να κάνω άρθρο που να σας δείχνω τι να βάλετε σε έναν χορό, επειδή δεν καταλαβαίνω το νόημα. Μια φούστα, μια μπλούζα, πέδιλα ( με τακούνι ή όχι ανάλογα με την περίσταση) και τσάντα. Τώρα, για να μην αφήσω την κοπέλα που μου το ζητάει παραπονεμένη, αν ψάχνεις για κάτι φθηνό και όμορφο, θα βρεις σίγουρα στα καταστήματα: Bershka. H&M, Stradivarious, Tally Weijl, ANEL, Pull and Bear, Zara, Jennyfer κλπ.

Στο θέμα του άρθρου μας τώρα!!!
~
Θα χρειαστείτε:
1. Όσες σκιές θέλετε ( για παράδειγμα, εγώ χρησιμοποίησα μια μπλε και μια κόκκινη γιατί ήθελα να δημιουργήσω μια μωβ)
2. Οινόπνευμα
3. Μια θηκούλα ( από οτιδήποτε θέλετε. Μπορεί για παράδειγμα να είναι η θήκη από μια παλιά σκιά. Εγώ χρησιμοποιώ μια θήκη για φακούς επαφής, γιατί έχω δεκάδες!)
4. Ένα κουτάλι και μια οδοντογλυφίδα

~
Τίίί κάνουμε τώώώρα?
Η διαδικασία θυμίζει λίγο αυτήν που σας είχα δείξει για να φτιάξετε μια σπασμένη σκιά

1. Με το πίσω μέρος του κουταλιού, ξύστε όση ποσότητα χρειάζεστε από τις σκιές και ρίξτε τη σκόνη ( από τις σκιές που θα έχετε ξύσει) μέσα στη θηκούλα.

2. Αφού το κάνετε αυτό, ανακατέψτε τις με μια οδοντογλυφίδα και αν χρειαστεί βάλτε μεγαλύτερη ποσότητα από τις σκιές, μέχρι να έχετε την απόχρωση που θέλετε

3. Ανακατέψτε πολύ πολύ καλά

4.Βάλτε οινόπνευμα. Ούτε πολύ λίγο ούτε πάρα πολύ, ίσα ίσα να υγρανθεί καλά όλη η σκόνη

5. Αφήστε το μείγμα σας σε ένα χώρο που να αερίζεται (καλύτερα στο μπαλκόνι ή κοντά στο παράθυρο) για 24-30 ώρες.

6. Αφού περάσουν αυτές οι ώρες, οι σκιά θα έχει στερεοποιηθεί και το οινόπνευμα θα έχει εξατμιστεί.
~
Και έτσι θα έχετε την δικιά σας σούπερ ντούπερ σκιά ( γεάάά)
Αν το δοκιμάσετε, ανυπομονώ να δω φωτογραφίες από τις αποχρώσεις σας. Θα ανεβάσω την δικιά μου στην Σελίδα του blog στο Facebook, γιατί τώρα είναι στο μπαλκόνι

Πολλά πολλά φιλάκια και καλές βουτιές ( εγώ η κατσούφα δεν θέλω να πάω θάλασσα)

Φιλάκια!
Εύα

10 σχόλια:

Alexandra Tahoula είπε...

Θα το δοκιμασω και θα σου στειλω. Και επεισης θα κανω και το tag που σου ειχα πει και θα στο στειλω σε λιγες μερες

Evaki_11 είπε...

Ωραια ;)

βιβη κοτσαπουικιδου είπε...

πολυ ωραιο αθρο και επειδη ειχα δοκιμασει εκεινο με το κραγιον θα δοκιμασω και αυτο!!

Manty Gounari είπε...

teleio postaki bravo soy...einai kai xrisimo idika otan exoyme misoteleiosei kai exoyme varethei kapoies skies...filakia!

Ανώνυμος είπε...

ρε 'συ Έυα,σε παρακαλώ άρχισε να γράφεις πιο συχνά!Είσαι τέλεια!!!

Ανώνυμος είπε...

Εύα τέλειο άρθρο γράφε πιο συχνά αν μπορείς!Και δες το σχόλιό μου στο άρθρο με το primer θέλω να απαντήσεις όσο πιο σύντομα μπορείς!Φιλιά

Evaki_11 είπε...

Ευχαριστώ πολύ σε όόλες! Θα προσπαθήσω να γράφω 2 φορές την εβδομάδα <3

Alexandra Tahoula είπε...

Εκανα τη σκια! Θα σου στειλω φωτο οταν ειναι ετοιμη

Evaki_11 είπε...

ωραια, ανεβασε την στην σελίδα στο φβ ;)

Ανώνυμος είπε...

πάρα πολύ ωραία ιδέα! σε ποσταρα στη σελιδα μου στο φεισμπουκ για να το δουν και οι φιλες μου...ολες οι προτασεις για δημιουργια καλλυντικων ανακυκλωνοντας τα παλια μας, ειναι παραπανω απο καλοδεχουμενες!! Eri, Patra