Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

Τα πρώτα μου βραβεία!

Γεια σας κορίτσια μου!
Συγγνώμη που για 2 βδομάδες τώρα είμαι εξαφανισμένη, αλλά έπεσαν οι εξετάσεις των αγγλικών και του σχολείου μαζί. Αύριο άρθρο-έκπληξη!

Το θέμα του σημερινού άρθρου είναι δύο βραβεία που έλαβε το blog μου, από 2 άλλα υπέρχοα blog τα οποία υπερευχαριστώ!

Το βραβείο και από τα 2 είναι αυτό
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ!!!

1. ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΑΥΤΟΝ/ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
2. ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
3. ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ ΑΛΛΑ 11 ΒLOG ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 200 ΜΕΛΗ
4. ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ
5. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΑΒΕΥΣΕ


1. Τι σε οδήγησε να ξεκινήσεις το blog?
Από πάντα μου άρεσε να ασχολούμαι με την ομορφιά, και να μοιράζομαι με άλλες κοπέλες τη γνώμη μου για διάφορα προϊόντα , καθώς και διάφορα tips και ιδέες. Έτσι δεν άργησα να ακούσω από τις κολλητές μου "Γιατί δεν φτιάχνεις ένα blog ομορφιάς?". Έτσι άρχισαν όλα!

2.Ποιο είναι το θέμα του blog?
Συμβουλές μόδας, ομορφιάς και κριτική διάφορων προϊόντων. :)

3. Από πού βρίσκεις την έμπνευσή σου?
Από το πιο καθημερινό μέχρι το πιο περίεργο πράγμα. Μπορεί να κάνω άρθρα επειδή με ενέπνευσε μια μπλούζα που αγόρασα και την συνδύασα με διάφορους τρόπους, ή ακόμα και για κάποια κόλπα για ομορφιά που μου είπε η γιαγιά μου, και προσπαθώ να τα εκσυγχρονίσω!
 
4. Σχεδιάζεις από πριν το θέμα του blog?
Ναι, πάντα λίγες μέρες πριν γράψω ένα άρθρο, σκέφτομαι καλά το θέμα του και τον τρόπο που θα γραφεί.

5. Έχεις νέες ιδέες για το blog σου?
Φυσικά! Έχω ένα τετράδιο, και κάθε φορά που μου έρχεται νέα ιδέα για άρθρο, την γράφω εκεί. Δεν ξεμένω ποτέ!

6. Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο blog σου?
Καθημερινά μπαίνω και απαντάω σε σχόλια και για να σκεφτώ, να ετοιμάσω και να γράψω ένα άρθρο μου παίρνει μισή με μιάμιση ώρα.

7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή να δημιουργήσεις?
Το πρωί, που έχω καθαρό μυαλό, πριν το διάβασμα ;)

8. Τι θα ήθελες να ξέρει ο κόσμος για εσένα?

Όταν πρόκειται για κριτικές προϊόντων, λέω πάντα την αληθινή γνώμη μου. Επίσης, μου αρέσει πάρα πολύ όταν σχολιάζετε (ακόμα και αρνητικά) τα άρθρα μου, διότι μας δίνεται η ευκαιρία να μιλάμε σαν φίλες!

9.Ποια είναι τα χόμπι σου?

Λόγω σχολείου, δεν έχω πάντα τον ιδανικό χρόνο για να ασχοληθώ με κάποιο χόμπι. Μου αρέσει όμως να διαβάζω βιβλία, να χορεύω, να γράφω στο blog και να ζωγραφίζω σε γυαλί.

Με τη σειρά μου, θα ήθελα να βραβεύσω τα εξής blog :

5 σχόλια:

happyfraoulitsa είπε...

Συχγαρητήρια για το βραβειάκι!!!Πολύ όμορφο το μπλόγκ σου!Σε ακουλουθώ!Αν θές πέρνα μια βόλτα κι απο το δικό μου,ίσως βρείς κάτι ενδιαφέρον!Φιλακιαα!

Μαράια είπε...

Συγχαρητηρια για το βραβειο! Και ευχαριστω πολυ που το εδωσες και σε εμενα :)

Manty Gounari είπε...

Συγχαρητήρια και ευχαριστω κι εγω για το βραβείο. Εχω κανει ηδη ενα Post για το βραβειακι και θα αναφέρω εννοείτε το blog σου εκει. Φιλακια πολλα.

Alexandra Tahoula είπε...

Συνχαρητήρια κούκλα μου για το βραβείο αν θες δες και το δικό μου blog το fashion world βρες το απο το προφιλ μου στο google

Evaki_11 είπε...

Σας ευχαριστω παρα πολυ!!!