Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

Ανοιξιάτικο οικονομικό μακιγιάζ!

Γεια σας κορίτσια μου!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις ιδέες μου, θα τις έχω υπ' όψιν ;) . Είδα ότι πολλές ζητήσατε να  βάζω από που παίρνω το κάθε τι και τις τιμούλες, οπότε θα το κάνω!
Το σημερινό άρθρο έχει θέμα: ανοιξιάτικο μακιγιάζ με οικονομικά προϊόντα, που σίγουρα όλες έχετε. Τώρα, αν κάποια από εσάς δεν έχει κάποιο από αυτά, εγώ καλού κακού τα γράφω παρακάτω. Τα χρώματα στο μακιγιάζ αυτό είναι γήινα, και τονίζονται τα μάτια. Ιδιαίτερα αν έχετε πράσινα ή γαλάζια, θα σας πηγαίνει πάρα πολυ!

~Μάσκαρα ( Εγώ χρησιμοποιώ την "essence maximun definition mascara"  4,5 ευρώ, Hondos Center)
~ BB cream ( εγώ χρησιμοποιώ της Garnier που κοστίζει 10 ευρώ)
~ Essence quatro eyeshadow στην απόχρωση 05 to die for ( 3,5  ευρώ, Hondos Center)

~Ρούζ ( εγώ έχω το "secret it girl" της essence, το οποίο προτίμησα επειδή είναι ροδακινί και θυμίζει πολύ την άνοιξη, 3,5 ευρώ, Hondos Center )

~Κραγιόν σε ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ  χρώμα. Τονίζω το χρώμα, επειδή όταν έχουμε έντονα και τα μάτια και τα χείλη, γινόμαστε σαν κλόουν. Πρέπει να υπάρχει μια αρμονία. Το κραγιόν που χρησιμοποιώ εγώ είναι το Preety Lipstick στην απόχρωση 304, που αγόρασα από τα Flormar 


~
Τώρα, λογικά για αυτό το μακιγιάζ θα χρειαστείτε και πινέλα. Αν είστε καινούριες στο μακιγιάζ και ψάχνετε οικονομικά πινέλα, σας προτείνω τα πινέλα που πρόσφατα άρχισαν να πουλάνε τα tally weijl. Όλα αυτά που βλέπετε στην φωτογραφία έκαναν συνολικά 5 ευρώ, και η ποιότητα είναι μια χαρά!

~
Αφού, λοιπόν βάλετε την BB (που την προτιμάω από το μεικ απ, γιατί είναι πιο ελαφριά και επίσης προστατεύει από τις ακτίνες του ήλιου),  το ρουζ και το κραγιόν, να πώς προτείνω να βάλετε τις σκιές:

(ουδέν σχόλιο για τις τρομερές ικανότητές μου στην ζωγραφική! χαχα)


Και... για να μην τα πολυλογώ, ελπίζω να σας άρεσε το μακιγιάζ και να το δοκιμάσετε! Περιμένω την γνώμη σας!
Φιλάκια!
Εύα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο αρθρο και φυσικα τελειο μακιγιαζ !

Ανώνυμος είπε...

heyy!!!Την επομενη φορα θα ηθελα να δω ενα αρθρο για το πως να φυγουν τα σπυρακια!(ακμη,εφηβικα)Παρολο που γνωριζω τους περισσοτερους τροπους(και τους εχω δοκιμασει)δεν φευγουν παρα μονο χαλαρωνουν!