Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

Ένα φόρεμα, τέσσερα συνολάκια!

Γεια σας κορίτσια!
Μιας και ο καιρός όλο και καλυτερεύει και όλες  θέλουμε να ανανεώσουμε το look μας, θα σας δείξω πώς μπορείτε να κάνετε τέσσερεις διαφορετικές εμφανίσεις χρησιμοποιώντας ένα απλό φόρεμα και διάφορα πράγματα που έχετε σίγουρα σπίτι σας!

Το φόρεμα που έχω εγώ είναι από τα H&M και κοστίζει 10 ευρώ.


~
Το 1ο συνολάκι, βασίζεται στην πολυχρωμία. Τα χρώματα από το φουλάρι ( που χρησιμοποιώ ως ζώνη) ταιριάζουν πολύ με το γαλάζιο του φορέματος. Στα αξεσουάρ, καθώς και στα νύχια προτιμώ να έχω ουδέτερα χρώματα (μπεζ όζα, ασημί δαχτυλίδι και βραχιόλι), ώστε να μην είναι υπερβολικό το αποτέλεσμα. Θα το φορούσα άνετα σε μία πρωινή βόλτα.




~

Στο 2ο συνολάκι, κάνω το look μου ακόμα πιο ζωντανό, προσθέτοντας μια ροζ, σχεδόν φωσφοριζέ ζώνη. Δεν έβαλα κανένα αξεσουάρ, γιατί πιστεύω πως είναι περιττό. Θα το συ θα το φορούσα είτε σε μια απογευματινή βόλτα με  ρόζ ή μπέζ μπαλαρίνες, είτε με μαύρο σακάκι και γόβες για κάτι πιο επίσημο.


~
Το τρίτο και αγαπημένο μου συνολάκι, μου θυμίζει καλοκαίρι. Είναι ένας συνδυασμός του φορέματος με μια κόκκινη-άσπρη ζώνη κάτω από το στήθος. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ. Το συνδύασα με άσπρα- ασημένια βραχιόλια και ένα ασημένιο δαχτυλίδι . Θα το φορούσα χμμ... παντού και πάντα ;)





~
Για το τέλος, άφησα την πιο "dressy" εκδοχή του φορέματος. Το δίπλωσα ώστε να γίνει αρκετά κοντό και να λειτουργήσει ως μπλούζα, έβαλα και μια  μαύρη τούλινη φούστα από πάνω. Τα αξεσουάρ με τα οποία το συνδύασα είναι μια απλή μαύρη τσάντα και φυσικά γόβες! Θα το φορούσα με τα χίλια  σε ένα club.





~

Αυτά για σήμερα! Αν έχετε ιδέες για το επόμενο άρθρο, θα χαρώ να τις ακούσω. Επίσης, εσάς πιο συνολάκι σας άρεσε πιο πολύ? Έχετε σκεφτεί άλλο τρόπο να φορέσετε το φόρεμα?

Φιλάκια!
Εύα 

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορουσες να κανεις ενα αρθρο για το πως να φτιαξουμε κοσμηματα απο το πουθενα!Ωραια τα συνολακια!!!

IreneKatsadima1 είπε...

υπεροχο αρθρο!♥ Θα μπορουσες να κανεις ενα αρθρο με θεμα τι να φορεσουμε σε μια χοροεσπεριδα γιατι πιστευω πως θα βοηθησει πολλες απο εμας!

Evaki_11 είπε...

Ευχαριστώ για τις ιδέες σας, κοριτσαρες μ <3

Ανώνυμος είπε...

Φτιάξε και άλλα συνολάκια με φτηνά ρούχα και παπούτσια αλλά να λες το μαγαζί και την τιμή ώστε να μπορούμε να τα βρούμε

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο αρθρο!!!Μπορεις να κανεις ενα αρθρο σχετικα με την περιποιηση νυχιων;;;(π.χ πως να μην εχετε πετσακια,τι να κανετε αμα εχετε ευαισθητα νυχια κ.π.λ)

Φιλακια,
GlossyStarGirl9

Evaki_11 είπε...

Απο εδω και περα θα λεω απο που περνω το καθε πραγμα που σας δειχνω ;)
Και ευχραιστω σε ολες για τις ιδεες σας!

Ανώνυμος είπε...

μου αρεσει περισσοτερο η τελευταια εκδοχη . το μαυρο ειναι της αρεσκιας μου γιατι ειναι παντα μεσα στη μοδα αλλα και αδυνατιζει ;)

πολυ ωραιο αρθρο !

Seetjade01 είπε...

Το πρώτο και το τελευταίο είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α! <3 Μπορείς να κάνεις άρθρο σχετικά με το πως να κάνεις μόνος σου κοσμήματα με αντικείμενα που σίγουρα έχεις στο σπίτι σου και άλλη φορά να λες από που παίρνεις το κάθε πράγμα και τιμή! -.^

Nina είπε...

Γεια σου είμαι το νέο σου μέλος , ωραίες ιδέες έχω και εγώ αυτό το φόρεμα σε μαύρο , ωραία ιδέα είναι να το φορέσεις με κολάν η με τζιν σαν μπλουζά. Bye ...