Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

Για τα χείλη σας και μόνο! (Μέρος 1, υγεία των χειλιών)

Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα μιλήσουμε για χείλη και θα σας δώσω μερικές συμβουλές για να τα κάνετε να φαίνονται πιο όμορφα και πιο υγιή.

Καταρχήν, ενυδάτωση!
Βλέπω πολλές κοπέλες που τα χείλη τους είναι σκασμένα και, ιδιαίτερα όταν φοράνε κραγιόν, το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου ωραίο.
Είναι λογικό βέβαια να ξεχνάτε να βάλετε. Το κόλπο που κάνω εγώ για να μην το ξεχνάω, είναι να έχω δίπλα στο κρεβάτι μου ένα λιποζάν. Έτσι, το βράδυ που θα πέσω για ύπνο, θα θυμηθώ να βάλω, και το πρωί τα χείλη μου θα είναι μαλακά και υπέροχα. Επίσης, πάντα κουβαλάω ένα λιποζάν στη τσάντα μου ώστε όποτε νοιώθω ότι είναι σκασμένα, βάζω.
Επιπλέον, θέλω να τονίσω κάτι: Όταν τα χείλη σας είναι σκασμένα ΠΟΤΈ μην τα γλύφετε, γιατί τα κάνετε χειρότερα, όσο και αν νομίζετε το αντίθετο!

Τώρα, αν ψάχνετε για ένα καλό, οικονομικό λιποζάν σας προτείνω το kiss care love της essence ( εγώ έχω το πορτοκαλί και κάνει τα χείλη μου πολύ μαλακά. Μυρίζει και τέλεια)!




Πάμε σε ένα άλλο βασικό για τα χείλη σας, πώς να μην έχουν πετσάκια!

Αυτό μπορείτε να το πετύχετε με 2 τρόπους
1. Είτε φτιάχνοντας peeling χειλιών ( ανακατεύοντας λάδι μέλι και ζάχαρη, και κάνοντας απαλό μασάζ με αυτό στα χείλη σας)
2. Είτε παίρνοντας μια παλιά οδοντόβουρτσα και τρίβοντας με αυτήν τα χείλη σας

Και τα 2 εκτός από ότι "διώχνουν" τα πετσάκια, αυξάνουν την κυκλοφορία του αίμάατος στα χείλη, κάνοντάς τα πιο μεγάλα και κόκκινα!



Αυτά για σήμερα!
Φιλάκια!
Εύα


3 σχόλια:

Alexandra Tahoula είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ με βοήθησες σε αυτό με τα πετσάκια. Κι εγώ πάντα έχω ένα λιποζάν δίπλα από το κρεβάτι μου για να θυμάμαι να βάλω. Σε ευχαριστώ και πάλι.

Evaki_11 είπε...

Τίποτα εγώ σε ευχαριστώ που διαβάζεις το blog μου! :) Χαίρομαι που σε βοήθησα

Manty Gounari είπε...

το πιλινκ με το μέλι, το λάδι και τη ζάχαρη το κάνω κι εγώ και είναι όντος τέλειο... μπράβο ωραίο post.