Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Φτιάξτε το δικό σας κραγιόν σε 3 απλά βήματα :)


Γεια σας κορίτσια!
Βαρεθήκατε τα κραγιόν σας? Θέλετε να αγοράσετε καινούρια αλλά οι γονείς σας σας λένε ότι έχετε ήδη αρκετά? Σας έχω τη λύση! Φτιάξτε μόνες σας ένα!!



Θα χρειαστείτε:

  •  Ένα βαζάκι
  • Ένα κεράκι ή ρεσό
  • μαχαίρι
  • κουτάλι ( κατά προτίμηση της σούπας ή μεγάλο σαν αυτό που έχω εγώ
  • αναπτήρα
  • Διάφορα κραγιόν 
  • Οδοντογλυφίδες


Πώς να το φτιάξετε:

1) Κόψτε λίγο από τα κραγιόν σας και βάλτε τα στην κουτάλα ( ό,τι χρώματα θέλετε ανάλογα με το πως θέλετε το τελικό αποτέλεσμα)

2) Ανάψτε το κεράκι και βάλτε την κουτάλα από πάνω. Με μία οδοντογλυφίδα ανακατέψετε τα κραγιόν.

3) Όταν λιώσει τελείως και γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα βάλτε το σε ένα βαζάκι και.. ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ!


Το κραγιόν που έφτιαξα εγώ ήταν μια ανάμειξη από ένα κοραλλί και ένα καφέ κραγιόν. Μου άρεσε πάρα πολύ :) Έβαλα και λίίγο lip gloss μέσα για να γυαλίζει!


Αυτά για σήμερα!
Πολλά πολλά φιλάκια <3
Εύα

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ton anaptira giati ton theloume ?? kai an exeis idi kragion giati na to lioseis ???

Evaki_11 είπε...

Τον αναπτήρα τον θέλουμε για να ανάψουμε το κεράκι. Δεν λιώνεις όλο το κραγιόν αλλά λίγο από 2 κραγιόν ώστε να φτιάξεις ένα καινούριο

Ανώνυμος είπε...

em,,de poli vgazei noima alla ok ! mou arese poli ! tha to dokimaso se ligo !