Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

Προιόντα για τα οποία κλαίω τα χρήματά μου!


Γεια σας κορίτσια!
Τί κάνετε; Το σημερινό άρθρο έχει να κάνει με αγορές που έχω μετανοιώσει! Ας αρχίσουμε λοιπόν!


1. Essence no limits volume mascara
Η πρώτη μάσκαρα που πήρα. Ever. Όταν τη είδα λέω ουαου no limits volume! Όταν την φόρεσα όμως ξενέρωσα τόσο πολύ! Όσες στρώσεις και να έβαζα, απλά οι βλεφαρίδες γινόντουσαν μαύρες. Απίστευτο... Πέρσι την πήρα και πάλι καλά φέτος δεν υπάρχει στα μαγαζιά. Αντίο δεν θα μου λείψεις, κάνω τα πάντα για να σε χαλάσω-τελειώσω.Να και το βουρτσάκι:

2. Αυτό το μολύβι από τα Body Shop ( δν θυμάμαι όνομα)

Ενώ το χρώμα του είναι υπέροχο είναι πολύ σκληρό ( και για πάνω και για μέσα στο μάτι), και όταν το βάζω μέσα τσούζει πολύ!


3. Όλες οι όζες golden rose

Ναι η τιμή τους είναι πολύ καλή, Ναι τα χρώματα είναι υπέροχα, αλλά αν την βάλετε σήμερα και σας πάρει λιγότερο από 1000 ώρες για να στεγνώσει, σηκώνω τα χέρια ψηλά. Για διάρκεια δεν σχολιάζω, με το που λες γιούπι επιτέλους στέγνωσε και πλένεις τα χέρια σου ΠΑΦ φεύγει η όζα! Επίσης ενώ στα νύχια δεν, μέέέσα στο μπουκαλάκι κάτι γίνεται και ξεραίνεται κατευθείαν. Μαγικό?


4.Εstee lauder sumptuous mascara

Δεν ξέρω γιατί αυτή η μάσκαρα έχει θεοποιηθεί τόσο πολύ. Άσχετα που ήταν μια πολύ απλή μάσκαρα τίποτα το ιδιαίτερο ( ντάξει δεν ήταν και χάλια), στέγνωσε με την μία. Τιμή? 27 ευρώ νομίζω. Αντίο 30 ευρουλάκια.. ναίίί και εγώ σας αγαπώ!

5. Essence Eyeliner pen
Καταρχήν δεν είναι μαύρο, είναι ένα απαίσιο γκριζομαύρο με απαίσια στρασάκια. Κατά δεύτερον βρωμάει σαν εμετός. Τρίτο και τελευταίο όσο πάει το χρώμα γίνεται πιο γκρί!

Αυτά για σήμερα!
Φιλάκια!
Εύα

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι εννοεις κλαιω?

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνω για τις Golden Rose. Εμενα κανουν παρα πολυ καλη δουλεια και κρατανε πολλες ημερες:)

Evaki_11 είπε...

εννοώ έχω μετανοιώσει που τα πήρα!

Evaki_11 είπε...

σοβαρα? εμένα δεν μ κάνουν τίποτα θέλει και 500 στρώσεις! και έχω και πολλές μη χέσω!

Ανώνυμος είπε...

emena pantos m aresoyn poly oi eredue

Evaki_11 είπε...

ναι, οι erre due ειναι πολυ καλες :) Οπως και οι Tommy-G και οι Essie!

Ανώνυμος είπε...

Αυτo το eyeliner της Essence ειναι πραγματικα ΑΠΑΙΣΙΟ!Εχω δει και απο αλλα βιντεο στο youtube οτι ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ!

ΦΙΛΑΚΙΑ,
GlossyStarGirl9

Υ.Γ:ΤΕΛΕΙΟ ΑΡΘΡΟ!

Evaki_11 είπε...

Ναι, στην αρχη που το πήρα ήταν καλό, μετά ανακάλυψα ότι είναι γκριζουλί, γυαλίζει και βρωμάει! Για πέταμα!

Ανώνυμος είπε...

Σου προτεινω αμα θελεις να παρεις καλλυντικα απο την oriflame.Ειναι πολυ καλα τα καλλυντικα της.H oriflame δεν ειναι μαγαζι σαν το Honto Center.Ειναι online μαγαζι.

ΦΙΛΑΚΙΑ,
GlossyStraGirl9

Evaki_11 είπε...

Είχα δοκιμάσει ένα makeup από την oriflame και δεν είχα εντυπωσιαστεί. Νομίζω στο κέντρο έχει και μαγαζί, δεν είμαι σίγουρη. Θα ψάξω όμως παραπάνω για την oriflame! Έχω ακούσει ότι έχει ωραία κραγιόν.

Ανώνυμος είπε...

Eχω παρει ενα κραγιον της oriflame και ειναι πολυ καλο!



GlossyStarGirl9

tasoula355(στο stardoll ) είπε...

τα μανο τα εχω γνωρισει και οταν τα εβαζα αμεσως τα ξεβαφα τα νυχια γτ ηθελα να βγω και δεν μπορουσα να κανω τρεις ωρες να τα περιμενω ! ΑΠΑΙΣΙΑ ηταν !



Evaki_11 είπε...

Τι χρωμα ήταν το κραγιόν? Και ναι, τα golden roze ειναι τέρμα χάλια. Ξες τι, της essence στεγνωνουν υπερβολικά γρήγορα, αλλά δεν κρατάνε ουτε μια μέρα αν δεν βάλεις γυαλιστικό από πάνω!

Ανώνυμος είπε...

Εχω παρει 4 κραγιον:nude,ανοιχτο ροζ,σκουρο ροζ και κοκκινο.Αν ενδιαφερεσαι για καποιο απο αυτα πες μου το να σου πω τον αριθμο τους και πως λεγονται.

GlossyStarGirl9

Evaki_11 είπε...

αχαα ωραία! Μπορείς να βάλεις λίγο απο το nude σε ένα χαρτί και να μ στείλεις την φωτο? Πεθαίνω για τα nude χρώματα, αλλά δυστυχώς επειδή τα χείλη μ είναι φυσικά πολύ κόκκινα, τα nude κραγιον δεν φαίνονται! grrr!!

Sunnylyna123 είπε...

Πολύ ωραίο άρθρο ;) ναι όντως η oriflame είναι πολύ μ'αρέσει περισσότερο επειδή έχει φυσικά προιόντα και έχω ακούσει ότι έχει πολύ καλύτερες τιμές απο την avon.Απο εκεί έχω τα πάντα lip gloss ,lip balm ,make-up,κολόνιες τα πάντα τα κραγιόν είναι πολύ καλά αν θέλεις κάτι διαφορετικό έχουν βγάλει κραγιόν με τριπλό πυρήνα και δίνει χρώμα,ενυδάτωση και λάμψη στα χείλη...βγαίνει σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις ;) τώρα οκ εγώ δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη για το συγκεκριμένο....αν και κάτι σχόλια που είδα λένε ότι θέλει συχνά ανανέωση....

Dimitra Dokou είπε...

polu wraio ar8ro mou arese para polu!!!Kai lew na dw thn oriflame apo ta panw sxolia