Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Έσπασε η σκιά? No problemo darling!

Γειααα σας κορίτσια!
Τι κάνετε? 

Το σημερινό θέμα είναι " Τι να κάνετε όταν σας έχει σπάσει η σκιά ή το ρουζ". Εγώ προσωπικά έχω τραυματική εμπειρία, αφού ένα ρουζ μου έχει σπάσει 3-4 φορές ( και για χάρη σας το έσπασα επίτηδες μια ακόμα φορά). Χαχα, τέλος πάντων, για να φτιάξετε μία σπασμένη σκιά θα χρειαστείτε: 


Θα χρειαστείτε

1. Τη σπασμένη σκιά

2. Οινόπνευμα

 3. Το πίσω μέρος από διάφορα πινέλα ή στυλό.

~
Τώρα, για να το φτιάξετε

1. Κάντε τη σκιά/ρουζ σκόνη με την βοήθεια του πίσω μέρους των πινέλων. Όσο πιο πολύ σκόνη γίνει, τόσο το καλύτερο!

2. Βάλτε οινόπνευμα σε όλη την σκιά ( θα καταλάβετε που έχετε βάλει, γιατί θα αλλάξει το χρώμα)
Τώρα, για να μην ρωτάτε, το οινόπνευμα θα εξατμιστεί, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει στη σκιά.



3. Με ένα χαρτομάντιλο σκουπίστε απαλά αν τυχόν έχετε βάλει παραπάνω οινόπνευμα από όσο έπρεπε

4.. Μετά από 1-2 ώρες πατήστε το μαλακά με ένα χαρτομάντιλο ή το δάχτυλό σας, για να γίνει πιο λεία η επιφάνεια

5. Μετά από μια μέρα θα είναι έτοιμη!!


Ελπίζω να σας βοήθησα! 
Φιλάκια!
Εύα

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

EVAKI MOY ME SOZEIS!

Starofpurple Stardoll είπε...

Wow τέλειο blog! Δεν το είχα ανακαλύψει μέχρι που έβαλες το link του στο blog Stardoll Ala Ellhnika. Και τα άρθρα σου πράγματι σώζουν! Ευχαριστώ πολύ για τις καταπληκτικές συμβουλές σου!

Evaki_11 είπε...

ευχαριστώ πάρα πολύ! <3

Starofpurple Stardoll είπε...

Τίποτα!! :) Α, και σε παρακαλώ να μου απαντήσεις στο chat, επειδή ξέρω ότι μπορεί να έχεις πάρα πολλές σημαντικές δουλειές και να σου μιλούν ταυτόχρονα 10-15 άτομα, όμως ειλικρινά έχω να σου πω κάποια πράγματα που σε ενδιαφέρουν. ;) Φιλάκια!!!!!!! :):):):):)

Evaki_11 είπε...

Χιλια σορρυ, δεν εχω δουλειες ουτε το παιζω ντιβα, απλα ειμαι ταυτοχρονα fb και επειδη δεν κανει μπιπ οταν σ στελνε μηνυμα στ stardoll, ξεχναω!

Starofpurple Stardoll είπε...

Δεν πειράζει καλέ σε καταλαβαίνω και φυσικά και δεν το παίζεις ντίβα! :)