Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

5+1 Συμβουλές για τα νύχια και οι αγαπημένες μου όζες!




Γεια σας κορίτσια
Σας έχω ετοιμάσει πολλάάά για αυτό το άρθρο!
Πάμε να τα δούμε:

Συμβουλές για τα νύχια:

1. Πάντα να χρησιμοποιείτε μια βάση πριν βάλετε την όζα ( βάσεις πουλάνε παντού)

2. Αν θέλετε τετράγωνα νύχια (όπως εγώ) να τα κόβετε με έναν μεγάλο νυχοκόπτη ( αυτόν που χρησιμοποιούν οι άντρες για τα πόδια τους), και να λιμάρετε τις άκρες. 

3. Για λίμες, όλοι λένε να προτιμάτε τις χάρτινες. Προσωπικά, μου αρέσουν οι μεταλλικές. Καλύτερα να μην χρησιμοποιείτε γυάλινες, γιατί άσχετα που κάνουν αυτόν τον απαίσιο θόρυβο, καταστρέφουν τα νύχια

4. Όταν βάφετε τα νύχια αφήστε τα να στεγνώώώσουν. Για να στεγνώσουν τελείως οι όζες μπορεί να πάρει και 5 ώρες!

5. Για πιο γρήγορο στέγνωμα, μπορείτε να αγοράσετε ειδικές σταγόνες που βάζετε σε κάθε νύχι αμέσως μετά την όζα. Εγώ χρησιμοποιώ ένα της essence, και είμαι πολύ ευχαριστημένη:

+1 Πάντα όταν ξεβάφετε να νύχια, να τα κάνετε απαλό μασαζ με ένα ειδικό λαδάκι! Δεν θα πιστέψετε πόσο ελαστικά και υγιή θα είναι!

~

Λοιπόν, οι 5 αγαπημένες μου όζες ( με τυχαία σειρά) είναι:

1. Essence nude glam 05 cafe ole

 2. H&M , Bella's choice

3. Essence  crystaliced 05 frosted champaign

4. H&M Blue my mind

5. Essence Vampire's love 03 True Love


Να και όλες μαζί ( με τη σειρά που σας τις έδειξα πάνω)

Ελπίζω να σας άρεσαν!
Φιλάκια!
Εύα

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Εύα, είχα πολύ καιρό να ακούσω το μανό να το λένε όζα. Μου έφτιαξες την μέρα!!!

Evaki_11 είπε...

χαχαχα πάντα όζα το λέω! Σαλονικιά βλέπεις! χαχαχαχα

Starofpurple Stardoll είπε...

Καλά, τέλεια μανό-ή μάλλον, ας τα πω <> αν και πρώτη φορά ακούω αυτή τη λέξη lol! Να σε ρωτήσω ρε Εύα, τι μάρκα μου προτείνεις σε όζα¿ Α, και λατρεύω όλα τα μανό, ειδικά το 2, το 4 και το 5¡¡¡¡¡ <--ανάποδο θαυμαστικό.......

Dimitra Dokou είπε...

teleia mano!!!

Evaki_11 είπε...

ποια λεξη? το οζα? ειναι θεσσαλονικιοτικια! Κοιτα, οι καλες ειναι οι ακριβες πχ essie, OPI κλπ, αλλα νταξει δεν λεει να δωσεις 10 ευρω για μια οζα! Τώρα, καλές όζες είναι από τα h&m, της essence ( οπως η πρωτη π δειχνω), αν και στεγνωνουν ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ , θέλουν οποσδήποτε top coat, αλλιώς δεν κρατάνε με τίποτα,οι golden rose πιο μαπα πεθαινουν και οι beauty line cosmetics ειναι αρκετα καλη! Το κόλπο όμως για να κρατάνε οι όζες είναι ένα ΚΑΛΟ top coat ( πχ seche vite που κανει γυρω στα 12 ευρω στα sephora, αλλά και το fast drying top coat της essence ειναι πολυ καλο). Ελπίζω να βοήθησα!

Starofpurple Stardoll είπε...

Σε ευχαριστώ παρά πολύ! Ειναι πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου! :) Θα ήθελα να σου προτείνω κι εγώ κάποια μανό που προφανώς δεν γνωρίζεις, τα οποία λέγονται ORLY κι είναι επίσης ακριβούτσικα(10-12€ το μανό), όμως είναι εξαιρετικά και τα συστήνω ανεπιφύλακτα! Ακόμα, κυκλοφορεί ένα μανό από την ίδια μάρκα, το οποίο είναι βάση και top coat αν δεν κάνω λάθος, δηλαδή 2 σε 1! :) Φιλάκια!